Електронската трговија зеде замав, голем број на граѓани на социјалните мрежи споделуваат позитивни и негитивни искуства.
Поплаките најчесто се однесуваат на квалитетот, а измамата ја препознаваат кога порачуваат еден, а добиваат друг производ.
Од Организација на потрошувачи потврдуваат дека граѓаните се жалат при купување на производи на социјалните мрежи.
Во 2021 имале над 2.500 претставки. Според анализите 90% од страниците кои нудат продажба на секакви производи не се регистрирани , а токму поради ова потрошувачите нема и на кој да се пожалат,а инспекциите и да реагираат.
Во време на пандемијата се разви електронската трговија.
Статистиката објавена од Народната банка забележува годишен раст од 59% во он-лајн трансакциите .
Вкупната вредност во 2021 изнесува 437 милиони евра.
Викторија Јованова