Вести Магазин Свет Топ вести

„Ер Њу Зиланд“ воведува мешунки за спиење во авионите – од 400 до 600 долари за четиричасовен сон во т.н. Небесно гнездо

Лежечките седишта за авиокомпании, вообичаено, важат за луксуз што е достапен само за патниците од прва и бизнис-класа. Но, тоа ќе се промени на некои летови на „Ер Њу Зиланд“ (Air New Zealand), штом авиокомпанијата го лансира „Скајнест“ (Skynest), концепт на кревети за патници од економска класа, што е планирано за септември во 2024 година.

Авиокомпанијата за првпат го објави концептот „Скајнест“, или во превод „Небесно гнездо“, во кој шест мешунки за спиење во конфигурација на кревет на спрат се достапни на одредени авиони од минатата година. Оваа недела даде се споделени повеќе специфики за тоа како ќе функционираат резервациите, цените и другите детали.

Според соопштението на авиокомпанијата, шесте мешунки ќе бидат лоцирани меѓу економските и премиум економските кабини на одредени долги релации, вклучително и 17-часовниот директен меѓу Њујорк и Оукленд, кој е рангиран меѓу најдолгите летови во светот. Патниците ќе можат однапред да резервираат место во подлогата за 400 до 600 американски долари за блок од четири часа, покрај редовната цена на нивниот билет. Екипажот во кабината ќе ја менува постелнината во секоја мешунка по секоја употреба.

„Авиокомпанијата направи истражување околу циклусите на сп

Фото: Air New Zealand

иење. Вообичаениот циклус на спиење е околу 90 минути, така што четиричасовната сесија им дава можност на клиентите да се смират, да заспијат и да се разбудат“, изјави претставник на „Ер Њу Зиланд“ за „Си-Ен-Ен Травел“ (CNN Travel) во 2022 година.

Погодностите во „Скајнест“ ќе вклучуваат USB за полнење, светло за читање, приклучоци за уши, чаршафи со целосна големина, ќебе и перница. Има и сигурносни појаси, со цел патниците да бидат сигурни дека креветите се придржуваат до безбедносните протоколи на бродот.

 

Само едно лице во исто време ќе може да ја користи подлогата, дури и ако луѓето сакаат да ја споделуваат со партнери или деца. За да им се даде можност на повеќе патници да го испробаат концептот, секој е ограничен на една четиричасовна сесија по лет, врз основа на достапноста.

„Ние го искористивме спиењето, удобноста и благосостојбата, затоа што знаеме колку е важно нашите клиенти да пристигнат добро одморени“, рече Грег Форан, извршен директор на „Ер Њу Зиланд“.

Зад сцената

„Скајнест“ концептот се подготвуваше неколку години.

„Нашиот обемен процес на истражување и дизајн, кој траеше пет години и 170.000 часа, резултираше со производ за кој сме убедени дека ќе биде револуција на искуството за време на летот за патниците во економска класа“, рече главниот клиент и директор за продажба на „Ер Њу Зиланд“, Леан Герати.

„Неколку авиони Боинг 787 во сопственост на авиокомпанијата се реновираат за да се направи простор за новите мешунки за спиење. Додека надградбата на кабината ќе се одвива во објект на Боинг, „Скајнест“ ќе се произведува исклучиво во Нов Зеланд, се вели во соопштението на авиокомпанијата.

И покрај тоа што сè уште е само во фаза на прототип, „Скајнест“ е меѓу финалистите на овогодинешните „Кристал Кабин Авордс“ (Crystal Cabin Awards), годишен настан во индустријата кој ги истакнува иновациите во светот на дизајнот на ентериер на авиони.

Во меѓувреме, „Ер Њу Зиланд“ беше рангирана на втората најдобра авиокомпанија во светот во 2022 година. Компанијата беше формирана под името „Тасман Емпајр Ервејс Лимитед“ (Tasman Empire Airways Limited) во 1939 година за да го поврзе Нов Зеланд со соседните земји од Пацификот. Од 1965 година лета под името „Ер Њу Зиланд“.

© 2020 Телевизија Телма. Сите права се задржани. Овој текст не смее да се печати или емитува, во целина или во делови, без договор со Телевизија Телма.

Поврзани содржини

Судијата на претходна постапка верува во доказите на обвинителот – 30 дена притвор за врховниот судија Наќе Геогриев

Дејан Дејан

Израел срамни со земја бегалски камп во Газа, петмина загинати во нападите во Рафа

Дејан Дејан

Палевски негира вина за убиствата на Вања и Панче и дека бил во бегство

Дејан Дејан

Користиме колачиња на нашата веб-страна за да ви го дадеме најрелевантното искуство со запомнување на вашите преференции и повторни посети. Со кликнување на „Прифати“, вие се согласувате да се користат колачиња. Прифати Прочитај повеќе