Култура

„Болеро“ под маски на Охридско лето во чест на Олга Милосављева

По пауза од пет месеци Националната опера и балет со Гала оперски концерт и балетска премиера е дел од годинашното Охридско лето. Вечерашниот настап е предизвик за сите уметници кои поради пандемијата сега повторно се враќаат на сцена согласно препораките на надлежните институции.

Вонредни околности и нови предизвици за балетските уметници. „Болеро“ под маски, без допир и на дистанца, во кореографија на Саша Евтимова во чест на големата Олга Милосављева која со сиот свој животен и професионален ангажман го задолжи македонскиот балет. Самата Милосављева беше секогаш пример за пребродување на сите препреки кои ги имаме во животот низ љубовта и посветеноста, вели Евтимова.

Болеро беше креација уште пред да почне пандемијата сакав да ја направам затоа што Олга Милосављева ми е еден од омилените кореографи. Уште како дете имав многу работено со неа. И ја гледав како мотивација и инспирација да креирам и да станам кореограф. Мислам дека требаше да се направи едно вакво дело дека младите генерации не знаат која е Олга Милосављева. Можеби со ова дело би ја приближила до младата генерација затоа што имаме многу македонски балерини и кореографи кои што низ времето се забораваат – Саша Евтимова, кореограф.

Во рамките на Охридско лето по пауза од пет месеци и оперските уметници се враќаат на сцена со изведба на оперските дела на Моцарт, Пучини и Бизе. Секој на посебен пулт и на дистанца.

Предизвик е да се направи сето тоа од моја гледна точка најмногу поради контактот на музичарите, контакт кој ни е многу важен. Најважно ни е да се слушаме едни со други за да можеме да свириме да пееме и да ги изведуваме делата. Е сега тоа е малку чудно и тешко и ќе треба да се привикнеме, но ситуацијата е таква – Бисера Чадловска, диригент.

Во тешки времиња и вонредни околности токму уметноста на еден суптилен начин даваше свое видување на нештата. Моментот кога Ковид 19 настапи на светската сцена и уметноста се мобилизираше да го најде своето место во „новата нормалност“.

Нина Стефанова

© 2020 Телевизија Телма. Сите права се задржани. Овој текст не смее да се печати или емитува, во целина или во делови, без договор со Телевизија Телма.

Поврзани содржини

Со отворањето на изложбата на писателката Дубравка Угрешиќ, „Црвеното училиште“ започнува деветтото издание на КРИК

Дејан Дејан

Шекспир и Сервантес во фокусот на Денот на книгата во Скопје – предавања на евроамбасадорот Гир и шпанскиот амбасадор Гарсија на Филолошки

Дејан Дејан

Дали читањето на книги е сѐ уште во секојдневната рутина на човекот?

Дејан Дејан

Користиме колачиња на нашата веб-страна за да ви го дадеме најрелевантното искуство со запомнување на вашите преференции и повторни посети. Со кликнување на „Прифати“, вие се согласувате да се користат колачиња. Прифати Прочитај повеќе