Работилниците против врсничко насилство беа наменети за родителите во Струга и во Охрид, во рамки на општествено одговорната кампања на „Макпетрол“
На двете едукативни средби, родителите имаа можност да разговараат со психологот Деспина Стојановска, а водител беше актерот Сашко Коцев.
На работилницата во Струга говорници беа Дејана Чекареска, директор во О.О.У. ,,Јосип Броз Тито” и Албана Жута, директор во О.О.У. ,,Браќа Миладиновци” додека во Охрид говорници беа Николина Трпоска, родител и наставник во О.О.У. ,,Григор Прличев” и Алберта Гуциловска, психолог во гимназија „Климент Охридски”.
Овие работилници се 16 и 17 по ред што „Макпетрол“ ги овозможува за родителите во рамки на општествено одговорната кампања „Крени глас против врсничко насилство“. За булингот се дискутираше во општините Гази Баба, Гевгелија (со Валандово, Дојран и со Ново Село), Илинден и Петровец, Бутел и Чучер-Сандево, како и во Битола, Ѓорче Петров, Кавадарци (со Демир Капија), Крива Паланка. Вакви едукативни средби се одржаа и во Штип, каде што учествуваа граѓани и од Свети Николе, потоа и во Кисела Вода, Карпош, Аеродром, Центар, Куманово, како и во Кочани, на која присуствуваа и граѓани од Виница и од Берово.
Преку работилниците, родителите добиваат простор за подобро да се запознаат со најразличните аспекти на проблемот со врсничкото насилство, и особено, со начините на кои што тој влијае врз развојот на децата. Меѓу темите за кои што се дискутира се и препознавањето на случаите со булинг, но и пристапот што треба да се примени во нивното разрешување. Освен за стручниот аспект, родителите со психологот можат да разговараат и доколку имале лично искуство со овој проблем. Дел од средбите се и претставници на стручните служби на училиштата во општината, кои при случаи на врсничко насилство работат со учениците.
„Макпетрол“ потпиша меморандуми за соработка со 26 општини кои што се приклучија и ги поддржаа активностите од општествено одговорната кампања. Во првата фаза од „Крени глас против врсничко насилство“ беа организирани работилници за ученици во повеќе од 150 основни училишта. Централен дел на кампањата е интернет-страницата kreniglas.mk. Оваа веб-платформа содржи многу информации, едукативни материјали, како и можност за анонимно споделување лични приказни поврзани со булингот.
Општествената одговорност е еден од најзначајните стратешки приоритети на „Макпетрол“, на чија што реализација компанијата посветено работи низ годините. Кампањата „Крени глас против врсничко насилство“ има за цел да поттикне дискусија и да го зголеми интересот во јавноста за проблемот со булингот. „Макпетрол“ и во иднина ќе работи на планот на општествената одговорност, а голем дел од овие активности и натаму ќе биде посветен на младите.