Од 2016 година, мобилните екрани ја прездоа власта над луѓето. 10 милијарди паметни телефони, таблети и лаптоп компјутери, трајно поврзани на интернет, во споредба со 7,3 милијарди човечки суштества.
Три милијарди часа се трошат на игри секоја недела ширум светот. Сега е можно да се игра 24 часа на ден, каде било, во секое време и на која било платформа. И спротивно на популарното верување, не се сите гејмери машки гикови, кои секако го сочинуваат мнозинството гејмери. Просечниот гејмер денес е мајка во четириесеттите години – пандан на „домаќинка под 50 години“ која беше светиот грал за ТВ огласувачите минатиот век.
Индустријата за видео игри триумфираше. Пред 30 години, видео игрите едноставно беа перципирани како друга форма на забава, обична компонента на нова, маргинална контра-култура. Но, за само една генерација, видео игрите станаа доминантна културна индустрија во 21 век. За да разберат како функционира овој глобален феномен, Жером Фрител и Оливие Хекман истражуваат бизнис кој ги надмина холивудските студија и економски и уметнички, бизнис кој директно влијае на културните трендови ширум светот.