Вести Македонија Топ вести

Државниот буџет покрил 63% од трошоците за изборната кампања за 2024

Државниот завод за ревизија изврши целосна ревизија на финансирањето на парламентарната изборна кампања во 2024 година, која покажува дека 63% од вкупните приходи на учесниците (околу 244 милиони денари од 386 милиони) потекнуваат од државниот буџет и се користени за платено политичко рекламирање…

Најмногу средства прибрала коалицијата „Твоја Македонија“ предводена од ВМРО-ДПМНЕ (37%), а најмалку независните и помалите партии… Расходите исто така се движат во слична пропорција… Ниту еден од учесниците не го надминал законскиот максимум за трошење (110 денари по избирач), а најблизу до горната граница била коалицијата на ВМРО-ДПМНЕ со искористени 72%… Сепак, не сите партии ја испочитувале обврската за транспарентност – три партии не доставиле целосни извештаи до ДЗР, а неколку учесници ги пропуштиле роковите за затворање на сметките и пријавување на завршните податоци…

 

© 2020 Телевизија Телма. Сите права се задржани. Овој текст не смее да се печати или емитува, во целина или во делови, без договор со Телевизија Телма.

Поврзани содржини

Прекинат е инвестицискиот циклус за домашните компании, рече Битиќи (видео)

Дејан Дејан

(видео)Битиќи во Вин-Вин: Пожарникарите треба да земаат по 100.000 денари месечна плата

Дејан Дејан

(видео)Битиќи во Вин-Вин: Пругата кон Бугарија е важна затоа што североисточниот регион е шестпати посиромашен од скопскиот

Дејан Дејан

Користиме колачиња на нашата веб-страна за да ви го дадеме најрелевантното искуство со запомнување на вашите преференции и повторни посети. Со кликнување на „Прифати“, вие се согласувате да се користат колачиња. Прифати Прочитај повеќе