Државниот завод за ревизија изврши целосна ревизија на финансирањето на парламентарната изборна кампања во 2024 година, која покажува дека 63% од вкупните приходи на учесниците (околу 244 милиони денари од 386 милиони) потекнуваат од државниот буџет и се користени за платено политичко рекламирање…
Најмногу средства прибрала коалицијата „Твоја Македонија“ предводена од ВМРО-ДПМНЕ (37%), а најмалку независните и помалите партии… Расходите исто така се движат во слична пропорција… Ниту еден од учесниците не го надминал законскиот максимум за трошење (110 денари по избирач), а најблизу до горната граница била коалицијата на ВМРО-ДПМНЕ со искористени 72%… Сепак, не сите партии ја испочитувале обврската за транспарентност – три партии не доставиле целосни извештаи до ДЗР, а неколку учесници ги пропуштиле роковите за затворање на сметките и пријавување на завршните податоци…