Се започна со разбирањето на брзо и енергетски ефикасно возило. Првото возило со две тркала е направено во 1790-тите. Овој механизам налик на велосипед беше едноставна машина слична на играчка.
Машината била прицврстена на цврста дрвена рамка и се користела со влечење. Но, имаше проблем со оваа алатка. Кога велосипедистот ќе ги подигне двете нозе, ќе падне. Исто така, не се користеше многу поради недостатокот на способност за брзо управување.
Иако не се знае точно кој го измислил, се смета дека францускиот занаетчија Меде де Сиврак го смислил овој дизајн.
Во 1815 година имаше вулканска ерупција на планината Тампора во Индонезија. Ова предизвикало коњите да умрат од глад, а родот да се намали. По овој настан, германскиот офицер Барон Карл фон Драис побарал алтернативно возило што може да се користи како замена за коњите.
Германскиот офицер додаде едноставни врски за управување со предното тркало и потпирачот за грб за удобност на возачот на велосипедот, кој беше создаден со одреден механизам во 1817 година. Една година подоцна, Барон го патентирал велосипедот.
Во возилото наречено „Draisene“ или „Velocifere“ стопалата се уште биле на земја.
Сето ова беа само чекори за создавање на велосипедот.
Првиот вистински велосипед бил направен во 1839 година од шкотскиот ковач Киркпартик Мекмилан. Ковачот прикачи педали на двете страни на нозете на велосипедот. Потоа додаде кратка рачка (ремен за грб) што ги влечеше педалите.
Велосипедот тежок 27 килограми користел педали поврзани преку рачки.
Овој механизам наречен „Velocipede“ му дозволуваше на возачот да се движи без да ги става стапалата на земја. Иако возилото беше успешно на ова поле, не покажа голем успех на комерцијално поле. Ниту еден производ не беше продаден.
Во 1858 година, францускиот ковач Пјер Мишо го изградил првиот систем на педали. Мишо, кого многу историчари го гледаат како изумител на велосипедот, го направил овој велосипед во Франција. Педалите беа прикачени на главината на предното тркало и можеа да ротираат за 360 степени.
Во 1869 година, Французите на овој велосипед му го дадоа меѓународното име „Велоципедес“. Со текот на годините, велосипедот го доби своето име меѓу луѓето.
Во 1870 година, британските инженери Џејмс Старли и Вилијам Хилман го развија велосипедот и направија разлика со воведувањето на првиот велосипед со менувач.
Првиот велосипед врзан со синџири за прв пат е направен во 1873 година. Предното тркало на велосипедот на Лосон имало поголем дијаметар од задното тркало.
Во 1899 година, 1 милион велосипеди произведени во САД остварија промет од повеќе од 31 милион долари. Во следните години велосипедот постојано се развивал и менувал.
Велосипедот, кој се користи и како хоби во секојдневниот живот, отсекогаш бил практично средство за луѓето.
Сега се користи не само за спорт, туку и како средство за градски превоз, а милијарди луѓе возат велосипеди ширум светот. Велосипедот не само што го спречува загадувањето на животната средина, туку на човекот му дава можност за употребливо возило без трошок за гориво.