Темната страна на дигиталното рекламирање
Програмските системи за рекламирање се одговорни за поставување на огромното мнозинство на дигитални реклами на веб, користејќи софистицирани алгоритми за автоматско усогласување на производите со потенцијалните клиенти. Само неколку големи технолошки и социјални медиумски компании ја контролираат оваа технологија, помагајќи да го одржат нивниот монопол над оваа индустрија од повеќе милијарди долари.
„Замката за кликнување“ открива како оваа иста економија на дигитално рекламирање помага да се поттикнат измамите, дезинформациите и екстремистичката омраза на интернет, а во процесот правејќи ги богати непријатните, па дури и криминалните „креатори на содржина“. Врз основа на сведочењето на експертите, истражува какво е влијанието на дигиталното рекламирање врз реалниот свет и врз нашите општества и се прашува дали постои побезбеден и поетички начин за водење бизнис.
Дали е време да се регулира онлајн огласувањето?